Response verwerking

Om een refund actie, cashback, free-on mail, winactie, promotionele middelen programma of spaarprogramma goed te laten verlopen is een accurate de response verwerking essentieel. Hokra heeft de capaciteit om grote aantallen response te verwerken via onlinetools of via data-entry. Response kan via e-mail, mobiel, site of post worden opgevangen en verwerkt.

Voorbeeld case Response verwerking

Met de introductie van Bonus Miles kon je op de Shell tankstations een Bonus Miles kaart aanvragen door een formulier in te vullen. Dagelijks worden deze formulieren doorgestuurd naar Hokra. Bij binnenkomst worden de formulieren direct geteld, gecontroleerd en gescand. Wij beschikken over een team van data-entry specialisten die snel en accuraat grote hoeveelheden data kunnen invoeren. Voor deze actie is een capaciteit van meer dan 5.000 bonnen per dag beschikbaar. En dat was nodig met een response van meer de dan 200.000 inzendingen. Alle gedigitaliseerde gegevens zijn in het airmilessysteem geüpload. Dagelijks zorgt Hokra naast de verwerking ook voor een rapportage die inzage geeft in het aantal inzendingen per dag/per station en het verwerkte response.

Response verwerking Shell
Meer weten?

Neem gerust contact op of vul ons contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.