Refundactie

Wilt u graag een refundactie inzetten, bijvoorbeeld om uw product onder de aandacht te brengen? Bij Hokra helpen we u graag! Met een refundactie van Hokra wordt de drempel tot de eerste aankoop verlaagd. U kunt met een refundactie zo veel nieuwe klanten bereiken. We leggen u graag uit hoe een refundactie werkt, en hoe een refundactie het meest effectief kan worden ingezet. 

Voorbeeld case refundactie

Veel consumenten zijn nog niet bekend met het eten van Exoten zoals passievruchten. En onbekend maakt onbemind. Exoten zien er bovendien bijzonder uit dus er is wel een beetje lef voor nodig om het eens te proberen. Om de drempel tot een eerste aankoop te verlagen ontwikkelde Hokra de campagne ‘Durf jij mij aan?’ Zowel via facebook als via POS materiaal werden consumenten uitgedaagd passievruchten eens te proberen. Het volledige aankoopbedrag kreeg men na het beantwoorden van enkele volledig terug.

Resultaat:
Meer dan de helft kocht passievruchten voor het eerst en gaf aan dit vaker te willen doen
Een groot deel van de consumenten gaf aan toegevoegd te willen worden aan de fanbase

Eat me nature's pride
Meer weten?

Neem gerust contact op of vul ons contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Waarom een refundactie?

Een refundactie is een actievorm die de drempel voor een eerste aankoop verlaagd. U bent bij Hokra aan het goede adres als u een refundactie op een snelle, efficiënte en inzichtelijke manier uit wilt voeren. Bij Hokra hebben we hiervoor namelijk een uitgekiend proces ontwikkeld. Een refundactie kan bij Hokra zowel online als offline worden ingezet. Alle online tools die nodig zijn voor een refundactie zijn bij Hokra voor handen. We kunnen een refundactie altijd de look en feel geven die u wilt.

Een refundactie door Hokra

Bij Hokra geven we uw refundactie graag vorm. We bieden u creatieve en originele oplossingen en wij gaan altijd voor een meetbaar resultaat. Hokra is een full service bureau voor strategische communicatie, conceptontwikkeling en promotionele artikelen. We regelen alles voor u. Of het nu gaat over de doelstelling, het plan van aanpak, de offerte, de afwikkeling, de resultaatmeting of de evaluatie, u kunt altijd op ons rekenen. Bij Hokra werkt een gepassioneerd team dat medewerkers kent in alle expertises. We werken voor grote, bekende bedrijven zoals BMW, BAM, Achmea en Spa. We zetten onze jarenlange ervaring graag in om ook uw bedrijf van dienst te kunnen met bijvoorbeeld een effectieve refundactie.

Bij Hokra staat persoonlijke aandacht voorop. We geloven niet in B2B of B2C, waar het zo vaak over gaat in de branche. Bij Hokra geloven we in P2P, persoon tot persoon. We denken bij Hokra niet in doelgroepen, we denken in mensen. Dat is de aanpak van Hokra. We willen betekenisvol zijn en waarde toevoegen als erkend en gecertificeerd communicatiebureau.

Kunt u zich vinden in onze manier van werken? Wilt u graag weten welke resultaten we bij Hokra voor uw bedrijf kunnen behalen? Laat het ons dan weten! Bij Hokra hebben we al voor veel mooie bedrijven van betekenis mogen zijn. We bekijken bij elke opdracht weer opnieuw: ‘Wat is er nodig?’. Onze medewerkers hebben allemaal hun eigen expertise. Doordat we een gevarieerd team hebben, hebben we alles in huis wat er nodig is voor een succesvolle en effectieve refundactie voor uw bedrijf!