Refund, cashbackacties en probeer gratis.

Het zijn actievormen om de drempel voor een eerste aankoop te verlagen. Hokra heeft een uitgekiend proces ontwikkeld om refundacties snel, efficiënt en inzichtelijk uit te voeren. Zowel online, offline of via mobiel. We hebben een online tool voorhanden die we heel eenvoudig in de look and feel van onze klant kunnen aanpassen. Dit systeem is tevens geschikt voor gratis product acties.

Uiteraard is realtime inzichtelijk wat de resultaten zijn. Tevens kan Hokra je adviseren over responseverwerking, responsebeperking, wet en regelgeving en meer.

Geïnteresseerd?

Neem dan contact met ons op, dan kunnen we een keer sparren over het opzetten van een cashbackactie.

Waarom refund of cashbackacties?

Refund, cashbackacties en probeer gratis, het zijn activatietechnieken om een eerste aankoop van een product of dienst te stimuleren. Maar het is ook een uitstekende actievorm om te zorgen dat je op het schap blijft bij een retailer, informatie wilt ophalen bij gebruikers, herhalingsaankopen wil creëren of vanuit social media wil zorgen voor daadwerkelijke aankopen. Zowel business-to-business als business-to-consumer.
Wat je doelstelling ook is wij kunnen je adviseren welke activatietechniek je het beste in kunt zetten om jouw doelen te halen. Tevens kan Hokra je adviseren over responseverwerking, responsebeperking, wet en regelgeving en meer.

100% ontzorgt

Hokra neemt het hele afwikkelingsproces uit handen. Van actiecommunicatie tot uitbetalen van het refundbedrag aan consument en klant. Wij hebben hiervoor een webbased applicatie ontwikkeld die we eenvoudig in de look and feel van het merk van de opdrachtgever kunnen maken. Dit systeem is tevens geschikt voor gratis product acties. Ook de klantenservice nemen we indien gewenst uit handen. Ofwel alle vragen rond de actie worden door onze service medewerkers beantwoord via telefoon, e-mail en social media kanalen. Uiteraard heb je als opdrachtgever realtime toegang tot rapportages zodat je precies kunt volgen wat er gebeurd.

Voordelen

1. Gratis advies voor de inzet van de juiste activatietechniek

2. Gehele proces wordt uithanden genomen

3. Applicatie in eigen look- en feel te maken

4. Te koppelen aan social media kanalen

5. Resultaten inzichtelijk via realtime rapportages

6. Data is eigendom van de opdrachtgever

Klantdata eigendom opdrachtgever

Alle klantdata die hierbij wordt verzameld bij het afwikkelen van een refundactie is en blijft eigendom van jou als opdrachtgever. De afspraken over datagebruik worden netjes vastgelegd in een verwerkersovereenkomst en conform de AVG uitgevoerd.
Een complete klantcase ter onderbouwing van de genoemde resultaten kunnen we in een persoonlijk gesprek presenteren.

AVG-Proof
Solis_Cashback
Solis cashbackactie

Solis is een Zwitsers merk met diverse huishoudelijke apparaten in het assortiment. Ze hebben jaarlijks diverse cashback acties lopen en waren op zoek naar een partij die dit efficiënt en goed uit kan voeren, inclusief de benodigde klantenservice.

Weten hoe wij dat gedaan hebben?

Bekijk hier de volledige case!
Nature’s Pride – Eat Me cashbackactie

Veel consumenten zijn nog niet bekend met het eten van Exoten zoals passievruchten. En onbekend maakt onbemind. Exoten zien er bovendien bijzonder uit dus er is wel een beetje lef voor nodig om het eens te proberen. Om de drempel tot een eerste aankoop te verlagen ontwikkelde Hokra de campagne ‘Durf jij mij aan?’ Zowel via facebook als via POS materiaal werden consumenten uitgedaagd passievruchten eens te proberen. Het volledige aankoopbedrag kreeg men na het beantwoorden van enkele vragen volledig terug.

Resultaat
Meer dan de helft kocht passievruchten voor het eerst en gaf aan dit vaker te willen doen.
Een groot deel van de consumenten gaf aan toegevoegd te willen worden aan de fanbase.

Eat me nature's pride
Meer weten?

Neem gerust contact op of vul ons contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Jantina

Jantina Leeuwis
Sr. Accountmanager / Partner

t. 0183 – 58 74 03
jleeuwis@hokra.nl

Karlijn

Karlijn Kieneker
Adviseur / Directeur Hokra Overijssel
m. 06 – 282 742 87
kkieneker@hokra.nl

Tyno Koelewijn

Tyno Koelewijn
Sr. Adviseur / Partner Centraal Nederland
t. 06 – 533 887 86
tkoelewijn@hokra.nl