Refund- en cashbackacties

Refund, cashbackacties en probeer gratis. Het zijn actievormen om de drempel voor een eerste aankoop te verlagen. Hokra heeft een uitgekiend proces ontwikkeld om refundacties snel, efficiënt en inzichtelijk uit te voeren. Zowel online, offline of via mobiel. De benodigde online tools zijn voorhanden en in de look- en feel van onze opdrachtgever te maken.

Uiteraard is realtime inzichtelijk wat de resultaten zijn. Tevens kan Hokra je adviseren over responseverwerking, responsebeperking, wet en regelgeving en meer. Zo is het raadzaam om de consument gelijk een korte enquête af te nemen. Want ook dat leidt tot meer inzicht.

Voorbeeld case Refund- en cashbackacties

Veel consumenten zijn nog niet bekend met het eten van Exoten zoals passievruchten. En onbekend maakt onbemind. Exoten zien er bovendien bijzonder uit dus er is wel een beetje lef voor nodig om het eens te proberen. Om de drempel tot een eerste aankoop te verlagen ontwikkelde Hokra de campagne ‘Durf jij mij aan?’ Zowel via facebook als via POS materiaal werden consumenten uitgedaagd passievruchten eens te proberen. Het volledige aankoopbedrag kreeg men na het beantwoorden van enkele volledig terug.

Resultaat:
Meer dan de helft kocht passievruchten voor het eerst en gaf aan dit vaker te willen doen
Een groot deel van de consumenten gaf aan toegevoegd te willen worden aan de fanbase

Eat me nature's pride
Meer weten?

Neem gerust contact op of vul ons contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.