Promotionele artikelen programma’s

Promotionele artikelen programma’s of Marketingcommunicatie middelen programma’s zijn bedoeld voor organisaties waarbij meerdere mensen werken met dezelfde promotionele middelen zoals promotionele artikelen, beursmaterialen en brochures. Een promotioneel middelen programma geeft de gebruiker via een webshop, die voor die organisatie in haar look- en feel is gemaakt, inzicht in welke materialen er beschikbaar zijn.

Hokra beheert programma’s voor o.a. Koninklijke BAM-groep, BMW group Nederland,  Johnson & Johnson Vision Care, Spadel Nederland BV, Netwerk Notarissen, Zilverenkruis,  Corbion, Interpolis, Mazars en Keestrack.

De vele voordelen van een promotioneel middelen programma:

  1. Uniformiteit, iedereen werkt met dezelfde materialen
  2. Kwaliteit, de verantwoordelijke marketeer(s) bepaalt het assortiment
  3. Inzicht en bestelmogelijkheid voor iedereen die daartoe gemachtigd is
  4. Geen belasting van de afdeling marketing en communicatie m.b.t. handling en verzending
  5. Kosten op de juiste budgets
  6. Gebruik maken van schaalgrote van de organisatie terwijl er wel kleine oplages besteld kunnen worden
  7. Voor 12.00 besteld volgende dag in huis (in Benelux), indien nodig zelfde dag
  8. (Realtime) inzicht in bestellingen, voorraad informatie en management rapportages
  9. Goed bereikbare helpdesk
  10. Uit te breiden naar complete marcomportaal waar naast promotionele artikelen ook  bijvoorbeeld P.O.D. drukwerk en beeldbank kan worden opgenomen

Voorbeeld case Promotionele artikelen programma

Interpolis heeft diverse medewerkers op hun marketing en/of communicatie afdeling. Zij hebben allen regelmatig behoefte aan promotionele artikelen. Om gebruik te kunnen maken van de schaalgrote van de organisatie maar toch beperkte oplage te kunnen bestellen, uniform naar buiten te kunnen treden en grip te houden op de kwaliteit beheert en ontwikkelt Hokra een promotionele artikelen programma voor Interpolis. Bekijk hier het voorbeeld: www.interpolisartikelen.nl

Marcom Middelen programma Interpolis

Hoe werkt het?

In deze video leggen we uit hoe zo’n promotionele artikelen programma werkt en wat het jouw bedrijf op kan leveren. Mocht je naar aanleiding van het filmpje verdere vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Neem contact met ons op

Meer weten?

Neem gerust contact op of vul ons contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Martin

Martin de Winter
Algemeen Directeur / Partner

t. 0183 – 58 74 02
mdwinter@hokra.nl

Jantina

Jantina Leeuwis
Sr. Accountmanager / Partner

t. 0183 – 58 74 03
jleeuwis@hokra.nl

Karlijn

Karlijn Kieneker
Adviseur / Directeur Hokra Overijssel

m. 06 – 282 742 87
kkieneker@hokra.nl