Promotionele artikelen programma’s

Promotionele artikelen programma’s of Marketingcommunicatie middelen programma’s zijn bedoeld voor organisaties waarbij meerdere mensen werken met dezelfde promotionele middelen zoals promotionele artikelen, beursmaterialen en brochures. Een promotioneel middelen programma geeft de gebruiker via een webshop, die voor die organisatie in haar look- en feel is gemaakt, inzicht in welke materialen er beschikbaar zijn.

Hokra beheert programma’s voor o.a. Koninklijke BAM-groep, BMW group Nederland,  Johnson & Johnson Vision Care, Spadel Nederland BV, Netwerk Notarissen, Zilverenkruis,  Corbion, Interpolis, Mazars en Keestrack.

De vele voordelen van een promotioneel middelen programma:

  1. Uniformiteit, iedereen werkt met dezelfde materialen
  2. Kwaliteit, de verantwoordelijke marketeer(s) bepaalt het assortiment
  3. Inzicht en bestelmogelijkheid voor iedereen die daartoe gemachtigd is
  4. Geen belasting van de afdeling marketing en communicatie m.b.t. handling en verzending
  5. Kosten op de juiste budgets
  6. Gebruik maken van schaalgrote van de organisatie terwijl er wel kleine oplages besteld kunnen worden
  7. Voor 12.00 besteld volgende dag in huis (in Benelux), indien nodig zelfde dag
  8. (Realtime) inzicht in bestellingen, voorraad informatie en management rapportages
  9. Goed bereikbare helpdesk
  10. Uit te breiden naar complete marcomportaal waar naast promotionele artikelen ook  bijvoorbeeld P.O.D. drukwerk en beeldbank kan worden opgenomen

Hoe werkt het?

In deze video leggen we uit hoe zo’n promotionele artikelen programma werkt en wat het jouw bedrijf op kan leveren. Mocht je naar aanleiding van het filmpje verdere vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Onze contactgegevens kun je vinden onder het filmpje.

Meer weten?

Neem gerust contact op of vul ons contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.