Briefing

Woonfonds wil naar hun klanten ‘persoonlijk en dichtbij’ zijn. Zo positioneren zij zich ook als een sociaal merk. Ook in deze corona-crisis ontstond bij hen de gedachte dat zij zeker in deze tijd deze positionering moeten uitstralen. Daarom willen ze graag hun klanten iets aanbieden, waarmee ze een ander een ‘hart onder de riem’ kunnen steken.

Oplossing

Door hierop in te spelen heeft Hokra ‘Digithee’ bedacht. Zo kunnen klanten van Woonfonds met hun dierbare een digitaal theemomentje prikken. Dit kan telefonisch of via videobellen.

Bij de aanvraag kunnen zij kiezen uit een ontwerp/thee-smaak. Vervolgens wordt zowel naar de klant als hun dierbare een kaart gestuurd met daarin een theezakje.

Resultaat

Het resultaat hiervan is onder meer de actiepagina (voorbeeld hieronder), waar klanten van Woonfonds een digitaal thee-moment kunnen prikken.

Woonfonds kaartje1
Woonfonds kaartje 2
Woonfonds kaartje 3