Briefing

Koninklijke BAM is een internationale bouwgroep met diverse groepsmaatschappijen. BAM wil grip hebben op de uniformiteit en kwaliteit van promotionele artikelen die in de organisatie wordt gebruikt. Daarnaast wil men inzicht geven aan communicatiemedewerkers welke artikelen er beschikbaar zijn en gebruik maken van het schaalvoordeel. Terwijl men wel kleine oplage wil bestellen.

Oplossing

Voor BAM ontwikkelde Hokra de BAM-promoshop. Hierop staat een assortiment relatiegeschenken en give-aways die speciaal gemaakt zijn voor BAM. Iedereen binnen de organisatie die hiertoe gemachtigd is kan bestellen zodat iedereen werkt met dezelfde promotionele artikelen. Dat is goed voor een uniforme uitstraling. Men koopt hierdoor met z’n allen in terwijl er kleine aantallen besteld kunnen worden. Eenmaal besteld? Dan wordt de order binnen 24 uur verzonden. Hokra is verantwoordelijk voor de inkoop, vormgeving, voorraadbeheer, distributie en facturatie.

Resultaat

Een evenwichtig en beheersbaar assortiment dat sterk huisstijl gedreven is en door de gehele organisatie wordt gebruikt. Dat zie je terug in het straatbeeld. Let maar eens op.

BAM Sportkleding
BAM Promotionele artikelen shop
BAM Promotionele artikelen