Briefing
Creëren awareness rond Sportlife met een aansprekende activatiecampagne die aansluit bij de nieuwe thematiek ‘Pak je Sportlife mee’.
Creëren awareness rond Sportlife met een aansprekende activatiecampagne die aansluit bij de nieuwe thematiek ‘Pak je Sportlife mee’.
Dit leidde tot de winactie ‘Pak je Sportlife mee!’ en win één van de 1000 prijzen. Je kan zien of je prijs hebt door de streepjescode van je aangekochte Sportlife online te checken. Je kunt toffe prijzen winnen zoals een Playstation 4, een JBL koptelefoon, een indoor skydive sessie en nog veel meer!
Hokra maakte het concept, design, technische realisatie van de website, aankoop cadeaus, actie-afhandeling, klantenservice en verzending prijzen. Deze actie wordt verder ondersteund via tv, online video, social media, op de winkelvloer en via e-commerce.
De actie is net gestart en kent gelijk een hoog respons.
Vul dan ons contactformulier in of bel/mail ons en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.