Briefing

Fonville kwam bij ons met de vraag: ‘Hoe kunnen we onze missie en visie bij al onze medewerkers, in alle lagen van de organisatie helder en duidelijk krijgen?’

Oplossing

Een strip die de kernwaarden van Fonville verteld. Uiteraard met eigen stripfiguren. Dit is een heel proces. Aan de hand van de gewenste stijl stripfiguren, kwamen de namen Fons & Vicky naar boven. Daarna gingen we scenario’s bedenken wat er in de strips verteld moest worden en uiteindelijk is de eerste strip intern gelanceerd op een personeelsdag. Voorafgaand had iedereen al wel een zomer vakantie kaart ontvangen met een boodschap, maar toen wist niemand nog wie het was.

Resultaat

Nu word de boodschap onder andere via speedframes op alle kantoren en werkplekken gelanceerd en alle medewerkers krijgen een mooie duurzame waterfles met de karakters erop en het verhaal in de fles.

Dit heeft geleid tot betere bewustwording van de interne kernwaarden van FonFeel en alles wat actueel is binnen de organisatie van Fonville Schoonmaakbedrijven. Dit blijft een continu proces.

Fonville illustratie
Fonville illustratie
Fonville waterfles