NPS score

Ben je op zoek naar een passende manier om de NPS score van de klantentevredenheid te verbeteren? Zoek je een marketingbedrijf dat alles op alles zet om de gestelde doelen te behalen? Zoek dan niet verder. Bij Hokra in Noordeloos ben je aan het juiste adres. Wij weten precies hoe wij de NPS score kunnen meten. Met een simpele, makkelijke tool kunnen wij de tevredenheid van je klanten of medewerkers meten en de juiste vervolgstappen zetten. Hokra is een full service bureau voor strategische communicatie, conceptontwikkeling en promotionele artikelen. Samen met de experts van Hokra halen wij alles uit de kast om de NPS score van je bedrijf of product te verbeteren. Door middel van ijzersterke strategieën, fantastische concepten en het inzetten van de juiste middelen helpen wij jouw doelgroep aan je merk of organisatie te binden.

Bel ons direct

Werkwijze

icon (de)briefing

(De)briefing

icon strategie en plan van aanpak

Strategie

icon concept

Concept

Icon realisatie

Realisatie

icon resultaatmeting

Resultaatmeting

icon evaluatie

Evaluatie

Beyond Meat – ‘Welk type vleeseter ben jij?’ Quiz

Beyond Meat – ‘Welk type vleeseter ben jij?’ Quiz

9 maart 2021

Koninklijke Vezet – ‘Pick Your Pizza’ quiz

Koninklijke Vezet – ‘Pick Your Pizza’ quiz

5 februari 2021

Pavo – Koffers

Pavo – Koffers

Voor Pavo Paardenvoer realiseerden wij in korte tijd poetskoffers in de kleur van de klant.

Diamant – Winactie Tefal

Diamant – Winactie Tefal

Voor een winactie van Diamant verzorgden wij de actiesite en de afwikkeling/verzending van de prijzen.

Sportlife – Activatiecampagne

Sportlife – Activatiecampagne

Voor Sportlife bedachten we een aansprekende activatiecampagne die aansluit bij de nieuwe thematiek ‘Pak je Sportlife mee’.

Woonfonds – Digithee

Woonfonds – Digithee

Woonfonds wilde hun klanten iets aanbieden, waarmee ze een ander een ‘hart onder de riem’ kunnen steken.

Hogeschool Rotterdam – Take the stairs

Hogeschool Rotterdam – Take the stairs

Hoe zorg je er voor dat studenten vaker de trap nemen, in plaats van de lift?

Hoek en Blok – H@RY

Hoek en Blok – H@RY

Wij bedachten H@RY, jouw digitale human resource medewerker.

NPS score verbeteren met Hokra

Ben je op zoek naar een NPS score? Ben je op zoek naar een manier om de NPS score van de klanten te verbeteren? Zoek dan niet verder. U bent van harte welkom bij Hokra. Hokra is gevestigd in het mooie Noordeloos waar ons team van specialisten graag voor onze klanten aan de slag gaat. Wij begrijpen als geen ander dat het erg belangrijk is dat de klantentevredenheid van jouw bedrijf of producten goed scoort. Het is van groot belang dat jouw product of merk goed onder de aandacht wordt gebracht bij jouw gewenste doelgroep. Door gebruik te maken van onze diensten kunnen wij met de juiste ideeën en een aansluitende uitvoering jouw doelgroep op de juiste manier bereiken. Hokra maakt gebruik van een gemakkelijke en simpele tool waarmee wij de tevredenheid kunnen meten. Aan de hand van de uitslag kunnen wij de juiste stappen zetten om ons doel te behalen. Voor het onderzoeken en optimaliseren van de NPS score van jouw merk of bedrijf ben je bij Hokra aan het juiste adres.

NPS score optimaliseren

Hokra is een full service bureau voor strategische communicatie, conceptontwikkeling en promotionele artikelen. Wij werken samen met een groot team van experts die er alles aan doen om jouw doelen te behalen. Het is ons doel om de NPS score van jouw bedrijf te verbeteren met slimme marketing middelen. Ons team is in staat om unieke concepten en ijzersterke strategieën om te zetten naar prachtige doelstellingen. Als je jouw product onder de aandacht van de juiste doelgroep wilt brengen dan zijn wij het bureau met de goede ideeën én de perfecte uitvoering. Hokra staat bekend als creatief, origineel en effectief en is ijzersterk in de communicatie. Wij gaan altijd voor meetbaar resultaat. Bij ons staat persoonlijke aandacht bovenaan. Wij geloven niet in B2B of B2C, wij gaan voor P2P (persoon tot persoon). Omdat wij gaan voor meetbaar resultaat maken wij gebruik van de NPS score. De Net Promotor Score is een methode om de loyaliteit van de klant te meten. Bij Hokra krijg je een compleet pakket waar je wat aan hebt: van (de)briefing, strategie en concept tot realisatie, resultaatmeting (NPS score) en evaluatie. Ben je benieuwd wat wij voor jouw bedrijf of merk kunnen betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Duidelijke response verwerking met NPS score

Wil je meer weten de mogelijkheden voor het meten en verbeteren van jouw NPS score? Bij Hokra gaan wij graag voor je aan de slag. Wij staan bekend als een erkend en gecertificeerd communicatiebureau met jarenlange ervaring. Wij zijn dé perfecte partner om mee samen te werken. Wij werken voor grote bedrijven en merken als BMW, Achmea, BAM en Spa.