NPS score

Ben je op zoek naar een passende manier om de NPS score van de klantentevredenheid te verbeteren? Zoek je een marketingbedrijf dat alles op alles zet om de gestelde doelen te behalen? Zoek dan niet verder. Bij Hokra in Noordeloos ben je aan het juiste adres. Wij weten precies hoe wij de NPS score kunnen meten. Met een simpele, makkelijke tool kunnen wij de tevredenheid van je klanten of medewerkers meten en de juiste vervolgstappen zetten. Hokra is een full service bureau voor strategische communicatie, conceptontwikkeling en promotionele artikelen. Samen met de experts van Hokra halen wij alles uit de kast om de NPS score van je bedrijf of product te verbeteren. Door middel van ijzersterke strategieën, fantastische concepten en het inzetten van de juiste middelen helpen wij jouw doelgroep aan je merk of organisatie te binden.

Bel ons direct

Werkwijze

icon (de)briefing

(De)briefing

icon strategie en plan van aanpak

Strategie

icon concept

Concept

Icon realisatie

Realisatie

icon resultaatmeting

Resultaatmeting

icon evaluatie

Evaluatie

Koninklijke Vezet – ‘Pick Your Pizza’ quiz

Koninklijke Vezet – ‘Pick Your Pizza’ quiz

5 februari 2021

Pavo – Koffers

Pavo – Koffers

Voor Pavo Paardenvoer realiseerden wij in korte tijd poetskoffers in de kleur van de klant.

Diamant – Winactie Tefal

Diamant – Winactie Tefal

Voor een winactie van Diamant verzorgden wij de actiesite en de afwikkeling/verzending van de prijzen.

Sportlife – Activatiecampagne

Sportlife – Activatiecampagne

Voor Sportlife bedachten we een aansprekende activatiecampagne die aansluit bij de nieuwe thematiek ‘Pak je Sportlife mee’.

Woonfonds – Digithee

Woonfonds – Digithee

Woonfonds wilde hun klanten iets aanbieden, waarmee ze een ander een ‘hart onder de riem’ kunnen steken.

Hogeschool Rotterdam – Take the stairs

Hogeschool Rotterdam – Take the stairs

Hoe zorg je er voor dat studenten vaker de trap nemen, in plaats van de lift?

Hoek en Blok – H@RY

Hoek en Blok – H@RY

Wij bedachten H@RY, jouw digitale human resource medewerker.

Dyson – Promotie snoerloze v10 stofzuiger

Dyson – Promotie snoerloze v10 stofzuiger

Promotie van de krachtige en draadloze stofzuiger van Dyson

Direct jouw NPS score verbeteren

Wil je jouw NPS score verbeteren? Hokra is een fullservice-bureau voor strategische communicatie, conceptontwikkeling en promotionele artikelen. Als je je product onder de aandacht van de juiste doelgroep wilt brengen dan zijn wij het bureau met de goede ideeën én de perfecte uitvoering. Ons gepassioneerde team kent medewerkers in alle expertises. We zijn creatief, origineel, effectief en ijzersterk in communicatie. Hokra gaat voor meetbaar resultaat. Hierbij maken wij gebruik van de NPS score. De Net Promotor Score is een methode om de loyaliteit van de klant te meten. Onze NPS score specialisten kunnen je daar alles over vertellen. De NPS score is een snelle manier om feedback van de klanten te krijgen. Bij lange vragenlijsten zullen je klanten afhaken maar bij de NPS methode wordt er slechts één vraag gesteld: Hoe waarschijnlijk is het dat je deze organisatie zou aanbevelen aan vrienden of collega’s? Klanten kunnen een cijfer geven tussen de 0 en de 10. Uit de cijfers die de klanten geven kunnen wij opmaken welke aspecten in jouw organisatie kunnen worden verbeterd en welke er goed lopen. Bij Hokra krijg je een compleet pakket waar je wat aan hebt: van (de)briefing, strategie en concept tot realisatie, resultaatmeting (NPS score) en evaluatie.

NPS score verbeteren met Hokra!

Hoe kun je jouw NPS score verbeteren? Wij ademen communicatie, zijn in de ban van trends en ontwikkelingen en beginnen geen project zonder een ijzersterke strategie. Wij vinden persoonlijke aandacht belangrijk en willen jou en je bedrijf echt leren kennen. Wij geloven niet in B2B of B2C, wij gaan altijd voor P2P (persoon tot persoon). Hokra is een innovatief bureau dat zich vol passie, creativiteit en enthousiasme inzet om jouw merk op een creatieve manier onder de aandacht te brengen. Dit kunnen wij doen door middel van promotionele artikelen, refund- en cashbackacties en loyaliteit- en spaarprogramma’s. Waar je ook voor kiest, wij gaan voor meetbaar resultaat. Met de NPS score weet je hoe de klanten jouw product en organisatie beleven.

Duidelijke response verwerking met NPS score

Hokra is een erkend en gecertificeerd communicatiebureau met jarenlange ervaring. Wij werken voor grote bedrijven en merken als BMW, Achmea, BAM en Spa. Wij brengen merk en mens écht samen en dat is in een tijd met veel communicatie-impulsen best bijzonder. Als je op zoek bent naar een bedrijf dat met je meedenkt om jouw doelgroep te bereiken ben je bij Hokra aan het juiste adres. Wij luisteren goed naar je wensen en zijn transparant over onze werkwijze. Met onze persoonlijke aanpak en ijzersterke strategie zorgen wij ervoor dat jouw doelgroep bereikt wordt!