Welkom!

Hokra is al meer dan 30 jaar actief in het bedenken, ontwikkelen, inkopen en distribueren van marketing materialen. Of het nu gaat over POS materialen, relatiegeschenken, premiums, drukwerk, inkoop in het Verre Oosten of een vorm van productontwikkeling. Wij hebben ruime ervaring met deze processen en stemmen die af op de randvoorwaarden en doelstelling van onze opdrachtgevers.

Wij beschikken bovendien over (veilige) IT oplossingen zoals webshops die we geheel aan kunnen passen aan het inkoopproces bij de opdrachtgevers. Deze oplossingen zijn gebaseerd op jaarlange ervaringen en wensen van onze klanten.

Daarnaast kunnen we de gehele logistiek en voorraadbeheer uit handen nemen waarbij we ervoor zorgen dat de juiste kosten op het juiste budget terecht komen. Dit alles loopt via een sterk geautomatiseerd proces. Tot slot bieden we op maat gemaakte realtime rapportages zodat u continu inzicht heeft in wat er gebeurd. En dat inzicht leidt weer tot optimalisatie en besparing.

Inkopen van materialen

Hokra weet de weg over de hele wereld als het gaat over de inkoop van marketing materialen. Wij dragen bij aan de creatieve ontwikkeling waar nodig, brengen wet- en regelgeving in kaart, zorgen dat we daar aan voldoen én laten die controleren door een onafhankelijk inspecterende en certificerend bedrijf zoals SGS. Hierbij letten we ook duurzaamheidsaspecten. Wij zijn ISO 14001 gecertificeerd, Ecovadis Silver Awarded en MVO register registratie. Meer info over ons duurzaamheidbeleid vindt u hier enkele voorbeelden.

<pavo koffer, stuiterballen Eru, lantarenpalen Domino’s,  display Tex Mex>

 

Onze IT oplossingen

Om grip te houden op het gehele proces incl. logistiek en facturatie beschikken wij over een webshop platform. Hierdoor hebben allen betrokkenen de beschikbare marketing materialen inzicht, kunnen die bestellen en laten afleveren. Een rechten systeem is inbegrepen zodat vooraf kan worden bepaald wie wat mag bestellen. Deze IT oplossing is goed te koppelen aan ERP programma’s zoals SAP maar draait ook prima solitair. De webshop oplossing beschikt onder meer over de volgende functionaliteit:

  • Registratie besteller goedkeuren ja/nee
  • Gebruikersgroepen en rechten toekennen
  • Voorraad zichtbaar aan/uit zetten
  • Uit voorraad:
    1. Op inactief
    2. In backorder met te leveren vanaf …
    3. Weer leverbaar vanaf maar niet bestelbaar
  • Minimale en maximale bestelhoeveelheid instellen ja/nee
  • Keuze: per besteleenheid of per stuk
  • (verschillende) Prijzen per gebruikersgroep instellen
  • Keuze: Printing on-demand/Voorraad artikel /voor inschrijving
  • Staffelprijzen
  • Betalen: op factuur, creditcard, Ideal
  • Optie: Kaart toevoegen eventueel met persoonlijke, handgeschreven tekst
  • Optie: Kortingscode en vouchers
  • Track en trace ja/nee
  • Inrichten facturatieproces
  • Realtime Rapportages

Ons IT security beleid is gebaseerd op ISO 27002.

Meer weten? vraag een vrijblijvende demo aan.

BAM Promotionele artikelen
BAM Promotionele artikelen shop

<shop 9+, BAM promo, Dyson gratis product>

 

Iedere organisatie is anders.

U denkt vast: maar bij ons werkt het net even wat anders. Dat is dan ook vaak zo. Iedere organisatie heeft andere wensen en karakteristieken. Graag gaan we met u hierover in gesprek. Klik hier voor een gratis advies gesprek.

* Verplichte velden.

Geïnteresseerd? Neem contact op met een van onze contactpersonen

Hokra Hoofdkantoor

Martin de Winter
0183 – 58 74 02
mdwinter@hokra.nl

Regio Overijssel

Karlijn Kieneker
06 – 282 742 87
kkieneker@hokra.nl

Regio Centraal Nederland

Tyno Koelewijn
06 – 533 887 86
tkoelewijn@hokra.nl