Eindejaarmoment als communicatiemedium

Het is pas september en wij gaan het hebben over eindejaarmomenten?

JA! Want geloof ons: dit is het ideale moment om daar eens de hersens over te laten kraken, voordat je half november stress in de tent hebt. Dan krijg je gedachtes als: “Moeten we nog wat richting onze klanten doen?”, “Een actie? “, “Een relatiegeschenk?”. Zoals met veel dingen is het handiger om dit eerder te beslissen en planmatiger aan te pakken. Maar hoe dan? En wat?

Beschouw een eindejaarsgeschenk als een communicatiemedium. Je kan er heel goed een boodschap mee vertellen, een glimlach veroorzaken en een blijk van waardering mee geven. Logisch, want relatiegeschenken worden met open armen ontvangen, terwijl mailingen niet worden gelezen en advertenties worden weg geklikt. Maaaaar, bepaal wél goed wat je met je geschenk wilt bereiken en zeggen. Gebruik het echt als communicatiemiddel.

Denk eens verder… Relatiegeschenken kun je natuurlijk helemaal hip maken en aan laten sluiten bij je verhaal/boodschap, maar bedenk ook dat de beleving eromheen ook een onderdeel kan zijn van je eindejaarmoment. Hier bedoelen we mee: denk eens verder of laat ons eens verder denken dan alleen een relatiegeschenk. Doe eens gek en maak er wellicht een hele belevenis van.

Hulp bij nodig? Wij bieden een gratis brainstorm aan, waarmee jij de basis legt om het eindejaarmoment écht goed in te vullen!