Cashbackactie

Heeft u interesse in een cashbackactie maar u weet niet goed hoe u dit aan moet pakken? Bij Hokra staan we voor u klaar om u te helpen een succesvolle cashbackactie te organiseren. Hokra is een full service bureau voor strategische communicatie, conceptontwikkeling en promotionele artikelen. Hokra is een erkend en gecertificeerd communicatiebureau met vele jaren ervaring. Wij werken voor bekende bedrijven zoals Achmea, BAM, BMW en Spa. Het principe van cashback, of in gewoon Nederlands: geld terug. Dit is al heel oud en het is nog steeds een goede marketing strategie. Uw merk of product onder de aandacht brengen met een cashbackactie is effectief. Als u wilt weten hoe de merkactiviatie met behulp van cashback voor uw bedrijf ingezet kan worden dan kunt u de vele voorbeelden op de website van Hokra bekijken en natuurlijk kunt u contact met ons opnemen.

Voorbeeld case cashbackactie

Veel consumenten zijn nog niet bekend met het eten van Exoten zoals passievruchten. En onbekend maakt onbemind. Exoten zien er bovendien bijzonder uit dus er is wel een beetje lef voor nodig om het eens te proberen. Om de drempel tot een eerste aankoop te verlagen ontwikkelde Hokra de campagne ‘Durf jij mij aan?’ Zowel via facebook als via POS materiaal werden consumenten uitgedaagd passievruchten eens te proberen. Het volledige aankoopbedrag kreeg men na het beantwoorden van enkele volledig terug.

Resultaat:
Meer dan de helft kocht passievruchten voor het eerst en gaf aan dit vaker te willen doen
Een groot deel van de consumenten gaf aan toegevoegd te willen worden aan de fanbase

Eat me nature's pride
Meer weten?

Neem gerust contact op of vul ons contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Cashbackactie op maat

Wij bedenken graag een plan van aanpak op maat. Elk product en elk merk is uniek. Een actievorm zoals een cashbackactie verlaagt de drempel voor een eerste aankoop. Hokra heeft een uitgekiend proces ontwikkeld om cashbackacties snel, efficiënt en inzichtelijk uit te voeren. Dat kan online, offline of via mobiel. Hokra is een bijzonder bureau dat net op een andere manier denkt. Wij hebben een gepassioneerd team met medewerkers in alle expertises. Ook van cashbackacties weten wij alles en wij maken deze op maat voor u. Om een cashbackactie goed te laten verlopen is een accurate response verwerking essentieel. Hokra heeft de capaciteit om grote aantallen responsen te verwerken via online tools of via data-entry. Response kan via e-mail, mobiel, site of post worden opgevangen en verwerkt.

Voorbeeld van een cashbackactie

Onbekend maakt onbemind. Daarom is het belangrijk dat de drempel tot een eerste aankoop verlaagd wordt. Hiervoor ontwikkelde Hokra een speciale campagne ‘Durf jij mij aan?’ Met een cashbackactie werden consumenten uitgedaagd een nieuw product te proberen. Na aankoop kreeg men na het beantwoorden van enkele vragen het volledige aankoopbedrag terug. Dit bleek een succesvolle strategie te zijn. Meer dan de helft van de respondenten gaf aan dit product vaker te willen kopen. Zo kan Hokra ook voor uw merk of product een cashbackactie op maat inzetten. Met onze jarenlange ervaring weten wij hoe wij dit voor uw bedrijf kunnen realiseren. Wij doen dit op een originele en creatieve manier. Wij zijn sterk in communicatie en geloven in een persoonlijke benadering waarmee uw doelen bereikt worden.