Cashbackactie

Zo organiseer je succesvol een cashback actie.

Van plan om een cashbackactie te organiseren? Hokra heeft hier meer dan 25 jaar ervaring mee en heeft de kennis, e-tools en klantenservice in huis om je al het werk uit handen te nemen. Opdrachtgevers zoals L’Oreal, Solis, Acuvue, Royal Canin, Eru, Vandermoortele en anderen gingen je al voor.

100% ontzorgt.

Hokra neemt het hele afwikkelingsproces uit handen. Van actiecommunicatie tot uitbetalen van het refundbedrag aan consument en klant. Wij hebben hiervoor een webbased applicatie ontwikkeld die we eenvoudig in de look and feel van het merk van de opdrachtgever kunnen maken. Alle klantdata die we hierbij verzamelen zijn eigendom van jou als opdrachtgever. Dit wordt vastgelegd in een verwerkersovereenkomst.

Waarom cashbackacties?

Refund, cashbackacties en probeer gratis, het zijn activatietechnieken om een eerste aankoop van een product of dienst te stimuleren. Het is ook een uitstekende actievorm om te zorgen dat je op het schap blijft bij een retailer, informatie wilt ophalen bij gebruikers, herhalingsaankopen wil creëren of vanuit social media wil zorgen voor daadwerkelijk aankopen. Zowel business-to-business als business-to-consumer.

Wat je doelstelling ook is wij kunnen je adviseren welke activatietechniek je het beste in kunt zetten om jouw doelen te halen. Tevens adviseren wij je over responseverwerking, responsebeperking, privacy bescherming, wet en regelgeving en meer.

Checklist

Bij het organiseren van cashback acties komt nog heel wat kijken. Om je te helpen dit succesvol op te zetten, kun je de gratis ‘checklist cashback opzetten’ aanvragen.

Voordelen
  • Gratis advies voor de inzet van de juiste activatietechniek
  • Gehele proces wordt uithanden genomen
  • Applicatie in eigen look- en feel te maken
  • Te koppelen aan social media kanalen
  • Resultaten inzichtelijk via rapportages
  • Data is eigendom van de opdrachtgever.

Wil je weten hoe onze cashback tool werkt? Bel ons voor een demo.

Vraag hier de gratis ‘checklist cashback opzetten’ aan.

Martin

Algemeen Directeur
Martin de Winter
t. 0183 – 58 74 02
mdwinter@hokra.nl

Jantina

Sr. Accountmanager
Jantina Leeuwis
t. 0183 – 58 74 03
jleeuwis@hokra.nl

Karlijn

Hokra Overijssel
Karlijn Kieneker
m. 06 – 282 742 87
kkieneker@hokra.nl

Tyno Koelewijn

Centraal Nederland
Tyno Koelewijn
t. 06 53388786
tkoelewijn@hokra.nl

Voorbeelden van succesvolle cashback acties

Cashbackactie

Bent u op zoek naar een bedrijf dat een cashbackactie voor u opzet? Wij ondersteunen en begeleiden het complete proces bij een cashbackactie. Wij zijn een full service bureau voor strategische communicatie, conceptontwikkeling en promotionele artikelen. Hokra is een erkend en gecertificeerd communicatiebureau met vele jaren ervaring en dat merkt u. Wij zijn volledig op de hoogte van de nieuwste trends en ontwikkelingen op het gebied van cashbackacties en wij werken samen met de bekende bedrijven zoals Achmea, BAM, BMW en Spa.

Hoe werkt een cashbackactie?

Een cashbackactie is niets anders dan een actie waarbij de klant het geld terug kan verdienen. Het is een oude marketing strategie die nog steeds gebruikt wordt. Bent u benieuwd wat merkactivatie voor uw bedrijf kan betekenen? Laat u inspireren door de projecten op onze website waar wij aan mee gewerkt hebben of neem vrijblijvend contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden.

Cashbackactie op maat

Om een goede cashbackactie voor uw bedrijf op te zetten is een plan van aanpak nodig. Hierin wordt de actie volledig onder de loep genomen en beschreven. Elk product en elk merk is uniek en daar moet op ingespeeld worden. Iedere cashbackactie is uniek en op maat gemaakt. Soms is een cashbackactie handig om de drempel voor de eerste aankoop te verlagen. Een cashbackactie is zowel online als offline in te zetten. Wij denken graag met u mee om een actie op maat op te zetten. Wij zijn sterk in communicatie en zetten dit door naar u. Op een originele en effectieve manier brengen wij uw merk of product bij de juiste doelgroep onder de aandacht. Door middel van ijzersterke strategieën, fantastische concepten en het inzetten van de juiste middelen helpen wij uw doelgroep aan uw merk of organisatie te binden.

Voorbeeld van een cashbackactie

Wij vinden het belangrijk dat de drempel tot een eerste aankoop verlaagd wordt. Als klanten makkelijker in aanraking komen met uw producten en ervaren wat de producten voor hen kunnen betekenen dan volgen er vaak herhalingsaankopen. Daar streven wij naar!  Wij zorgen ervoor dat er een cashbackactie op maat opgezet wordt. Wij hebben jarenlange ervaring en werken voor grote bedrijven en merken als BMW en Achmea, maar wij zijn er ook voor de kleinere bedrijven die graag op de kaart gezet willen worden. Wij gaan graag een persoonlijk gesprek met u aan om de mogelijkheden te bespreken. Al onze medewerkers hebben de nodige kennis en expertise in huis om een cashbackactie op maat op te zetten.