Cashback acties

Op zoek naar cashback acties? U bent op zoek naar actievormen om uw merk of product te promoten. Daarbij gaat uw voorkeur uit naar cashback acties maar u weet niet goed hoe u dit aan moet pakken. Het organiseren van een cashback actie kan ook best ingewikkeld zijn. Als u zeker wilt weten dat uw cashback actie soepel en succesvol verloopt dan bent u bij Hokra aan het juiste adres. Hokra is een full service bureau voor strategische communicatie, conceptontwikkeling en promotionele artikelen. Wij zijn een erkend en gecertificeerd communicatiebureau met vele jaren ervaring. Wij werken voor grote, bekende bedrijven zoals Achmea, BAM, BMW en Spa. Cashback acties of geld-terug acties zijn een effectieve manier om uw merk of product onder de aandacht te brengen. Maar dat vergt een goede marketingstrategie. Wij hebben een uitgekiend proces ontwikkeld om cashback acties snel, efficiënt en inzichtelijk uit te voeren. Dat kan online, offline of via mobiel. Hokra is een bijzonder communicatiebureau dat net op een andere manier denkt. Wij hebben een gepassioneerd team met medewerkers in alle expertises.

Voorbeeld case cashbackactie

Veel consumenten zijn nog niet bekend met het eten van Exoten zoals passievruchten. En onbekend maakt onbemind. Exoten zien er bovendien bijzonder uit dus er is wel een beetje lef voor nodig om het eens te proberen. Om de drempel tot een eerste aankoop te verlagen ontwikkelde Hokra de campagne ‘Durf jij mij aan?’ Zowel via facebook als via POS materiaal werden consumenten uitgedaagd passievruchten eens te proberen. Het volledige aankoopbedrag kreeg men na het beantwoorden van enkele volledig terug.

Resultaat:
Meer dan de helft kocht passievruchten voor het eerst en gaf aan dit vaker te willen doen
Een groot deel van de consumenten gaf aan toegevoegd te willen worden aan de fanbase

Eat me nature's pride
Meer weten?

Neem gerust contact op of vul ons contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Cashback acties op maat

Van cashback acties weten wij alles en deze worden voor u op maat gemaakt. Elk merk en product is uniek en wij bedenken graag een plan van aanpak. Wij zijn sterk in communicatie en samen met u gaan wij het verhaal van uw merk of product vertellen. Vol passie, creativiteit en enthousiasme gaan we op zoek naar manieren om uw merk of product op een originele manier onder de aandacht te brengen. Als u wilt weten hoe merkactivatie met behulp van cashback voor uw bedrijf ingezet kan worden dan kunt u op de website van Hokra vele voorbeelden vinden. Natuurlijk kunt u ook contact met ons opnemen.

Succesvolle cashback acties

Cashback acties verlagen de drempel voor een eerste aankoop. Om een cashback actie goed te laten verlopen is een accurate response verwerking essentieel. Hokra heeft de capaciteit om grote aantallen responsen te verwerken via online tools of via data-entry. Response kan via e-mail, mobiel, site of post worden opgevangen en verwerkt. Onbekend maakt onbemind luidt het spreekwoord. Daarom is het belangrijk dat uw doelgroep een zetje krijgt om de eerste stap te zetten. Hiervoor ontwikkelde Hokra een speciale campagne ‘Durf jij mij aan?’ Met een cashback actie werden consumenten uitgedaagd om een nieuw product te proberen. Na aankoop kreeg men na het beantwoorden van enkele vragen het volledige aankoopbedrag retour. Dat bleek een succesvolle strategie te zijn. Ook voor uw onderneming is er een perfecte strategie!