Als bedrijf willen wij graag een bijdrage leveren in de strijd tegen Corona door op een creatieve manier geld te genereren voor het Rode Kruis. Daarom starten wij de actie Kop op! tegen Corona.

Wat de Corona crisis ons brengt is dat we allemaal massaal zijn gaan beeldbellen om te vergaderen, te overleggen enz. Een kop koffie of thee hoort daarbij. Zo ontstond het idee van de Beeld-Bel-Mok waarbij de onderzijde bedrukt is met een smile of, als je ’m draait, is de uitdrukking sip. Dan kan je voortaan in de beeld-bel meeting je stemming gemakkelijk laten zien aan je gesprekspartner. Of aan de hele groep. Ook als je op mute staat. Of om voor of tegen iets stemmen.

Van iedere verkochte Beeld-Bel-Mok gaat de hele opbrengst (€ 2,00 per mok) naar het Rode Kruis zodat zij daar voedselboxen voor getroffenen van de coronacrisis kunnen samenstellen.  Meer info:  https://www.rodekruis.nl/nieuwsbericht/rode-kruis-voedselboxen-voor-getroffenen-coronacrisis/

Aan het einde van de actie zullen wij helder communiceren wat de totale opbrengst is en hoe die is opgebouwd. Je kunt de mokken bestellen op www.hokra.nl/kop-op met of zonder bedrijfslogo.

Op deze manier laten we tevens zien dat merkactivatiecampagnes met promotionele artikelen werken als je bepaalde doelen wilt halen. Wie zijn we? Wij zijn Hokra: een bureau voor merkactivatie, promotionele artikelen en marketingservices.

Meer informatie

Hokra Hoofdkantoor
Martin de Winter
mdwinter@hokra.nl
0183 – 58 74 00

Hokra Overijssel
Karlijn Kieneker
kkieneker@hokra.nl
06 – 282 742 87

Hokra Partner Centraal Nederland
Tyno Koelewijn
tkoelewijn@hokra.nl
06 – 533 887 86