2018 gaat de Hokra boeken in als succesvol. Een mooi jaar waarin we prachtige projecten hebben gerealiseerd. En ons Social marketingbureau Fresh Lemon een serieuze groei meemaakte. Terugkijkend vallen 2 ontwikkelingen op:

  1. Campagnemechanismen met als doel om vanuit social naar offline te converteren beheersten we al even. Livecampagnes met als hoofddoel in social awareness te creëren zijn nieuw.  De on- en offline wereld vloeien meer en meer samen. Wij hebben een aantal campagnes ontwikkeld op deze doelstelling.
  2. Klanten verwachten meer en meer service en uiten hun ongenoegen of tevredenheid steeds makkelijker. Merken spelen daarop in om 9Plus momenten te creëren. Daarom ontwikkelden wij een online tool die eenvoudig te implementeren is bij de customerservice afdelingen van opdrachtgevers. Hiermee kan bij een klacht of compliment gemakkelijk een attentie besteld worden. Wij zorgen er dan voor dat die dezelfde dag incl. handgeschreven kaartje verstuurd wordt.

Wij willen onze opdrachtgevers hartelijk danken voor de plezierige samenwerking en de kansen die we daarmee kregen om nieuwe technieken te ontwikkelen.

Meer weten?

Meer weten over onze diensten, voorbeelden zien of gewoon eens van gedachte wisselen? Bel, mail, app me gerust, of kijk eens op de homepage.

mdwinter@hokra.nl
0653900709