Op 29 maart organiseren wij ons jaarlijkse Marketingtrends Event. Met de nieuwste trends, insights en inspirerende voorbeelden.

Tracy Cheung - TrendsActive

“Connected Society”

by Tracy Cheung, trend onderzoekster bij TrendsActive

You will learn more about why on one hand people are addicted to using their smartphones, but on the other why so many are also unplugging from technology. We will be sharing some existing underlying human motivations behind the way people use technology and also discuss new behaviours and expectations that are created due to the use of tech. More importantly, we hope to inspire brands on how they can use these human insights to be more consumer-centric in the current Connected Society.

Djaja van den Berg - Instock

“Real Connection”

door Djaja van den Berg bij Instock.

Connected Society gaat ook over betekenisvol zijn. Instock zet zich in om voedselverspilling tegen te gaan. Een prachtig doel waarop een succesvol social enterprise is gebouwd. Hoe is dit ontstaan? Waarom is Instock zo succesvol? Op welke trends is het succes gebaseerd? En wat kunnen marketeers hiervan leren?

Waar en Wanneer?

De Vort 5, Noordeloos
Donderdag 29 maart 2018
Inloop: 16.00 uur
Einde programma: 18.15 uur
Napraten, hapje en drankje: tot 19.00 uur

Meemaken?

Je bent van harte uitgenodigd. Inschrijven kan via onderstaand contactformulier.