Hokra ontwikkelt en realiseert merkactivatiecampagnes, promotionele artikelen en marcom programma’s met als doel verbinding te creëren met de doelgroep van haar opdrachtgevers. Wij werken voor…
2018 gaat de Hokra boeken in als succesvol. Een mooi jaar waarin we prachtige projecten hebben gerealiseerd. En ons Social marketingbureau Fresh Lemon een serieuze…
De Leveranciersdagen is hét jaarlijkse evenement voor iedereen die in de promotionele productenbranche werkt. Tijdens deze twee dagen presenteren 150 suppliers en fabrikanten uit twaalf…
Recent organiseerden Hokra een masterclass over privacy en gegevensbescherming. Tijdens deze masterclass gaf Jurist Alexander Singewald inzicht in de wetwijzigingen die in mei 2018 in gaat.…
Loyaliteitsprogramma’s kennen we in alle soorten en maten. De meest bekende zijn waarschijnlijk wel de Douwe Egberts spaarzegeltjes en de Albert Heijn bonuskaart. Dan zijn…
De promotionele artikelen die je op een beurs inzet, kunnen het verschil maken tussen een geslaagde of mislukte beursdeelname. Je neemt deel aan een beurs om…
Trial marketing is er in diverse vormen. Bedrijven die software aanbieden kunnen bijvoorbeeld een gratis trial aanbieden van 14 of 30 dagen. In deze periode…
Point of sale is promotiemateriaal dat gegarandeerd werkt, maar dan moet er wel de juiste aandacht worden besteed aan de eigenschappen. Door promotiemateriaal op de…
Promotionele artikelen zijn er in eindeloos veel varianten, waardoor je als ondernemer een veelzijdige keuze hebt. We hebben te maken met steeds veranderende trends als…